Wednesday, February 28, 2007

پیوندتان مبارک


قال رسول الله صله اللهُ عليه و آله و سلّم النکاح سنتی فمن رغب السنتی لیس منی

با کمال مسرت و شادمانی پیوند آسمانی و ملکوتی فی مابین دوشیزه مکرمه ایران خانم وحضرت آقای یانکی دانکی زاده را به اطلاع عموم میرسانیم این مراسم فرخنده در مورخه اوایل مارس 2007 میلادی برابر شهر صفر سنه الف اربع مائه ثمانی وعشرین در بلاد بغداد برگزار میشود از همه مومنین و مومنات تقاضامندیم با حضور خود به این پیوند روحانی شکوه و عظمت بخشیده ودر راستای حفظ نظام ما را یاری فرمایند لازم به ذکر است به علت مصادف بودن با ماه صفر در این مراسم فرخنده از آلات طرب استفاده نمیشود لذا خواهشمند است عمله جات اپوزیسیون اصلاح طلب از حرکات موزون خوداری فرمایند

از طرف خانواده های

Axis of Evil

Great Satan

3 comments:

Anonymous said...

کارتن خواب عزیز
مدتی است که بلاگت را میخوانم وامید وارم موفق باشی.
امروز متوجه شدم که عکسهایت لینک سایت های دیگر هستند و که این باعث مشود که اگر سایتی که عکس ها در ان قرار گرفتهاند به دلیلی عکس را پاک کند یا جابجا نماید این مسئله روی بلاگ تو اثر مگذارد

وافست offset
صفحهایت رابهم میزند.
پس بهتر است عکسها را در یک پرونده روی وبلاگت کپی کنی و بهشان روی خود وبلاگت لینک بدی. امیدوارم منظور من را فهمیده باشی!!!!!

Anonymous said...

و عکسها دیده نمیشوند

Anonymous said...

درود بر شما راستش من فقط دوتا از عکسها را لینک دادم و بقیه کپی است واین مشکلی که شما میگید من ندیدم
شاید اشکال از برازر شما باشد
اگر مشکل رفع نشد به من بگید
ممنون از توجه شما شاد باشین