Sunday, February 11, 2007

سقوط از آزادی


به گزارش خبرگزاری فارس مرد جوانی كه امير موسوي نام داشت ساعت 11:45 امروز يكشنبه 22 بهمن به مناسبت سالگرد انقلاب در حركتي نمايشي صعود از برج آزادي را آغاز كرد و در فاصله سه متری نوک برج سقوط کرد و جان سپرد. وي در حالي كه يك پارچه سبز رنگ به سرش بسته بود و پرچم ايران را به دور گردنش انداخته بود به فاصله كمتر از 3 متري نوك برج رسيده بود كه ناگهان تعادل خود را از دست داد و دست راستش از طناب جدا شد و به پايين سقوط كرد. بدن نيمه جان موسوي بلافاصله توسط آمبولانس اورژانس به ميدان فتح و از آنجا با بالگرد امداد به بيمارستان فياض بخش منتقل شد. با انتقال مرد جوان به بخش اورژانس اقدامات براي نجات جان او آغاز شد اما پزشكان با معاينه او متوجه شدند امير قبل از انتقال به بيمارستان جان سپرده است. به گفته شاهدان، امدادگران اورژانس وقتي متوجه خستگي امير شدند با رها كردن طناب از بالاي برج از او خواستند با گرفتن طناب و كمك آنها به نوك برج بيايد اما مرد جوان از اين كار خودداري كرد.


نتیجه اخلاقی -اگر میخواهید به قله آزادی برسید این راهش نیست

3 comments:

Anonymous said...

خُسن آقا: این یارو می‌خواسته خایه مالی آخوندها رو بکنه، غافل از اینکه چسبیدن به خایه‌های لرزان آخوندها این روزها بجز نابودی ثمری نداره به زمین خورد و به جهنم پیش ...

Anonymous said...

Poor guy, tried to do something special and become famous. Remember, ignorance is very powerful.

Anonymous said...

سلام کارتن خواب عزیز ، نوشته های شما در خصوص تاریخ انقلاب رو دنبال میکردم ، واسه من که خیلی چیزها واسه عبرت گرفتن داشت مخصوصا این پست آخر ، اگه مثل من خرافاتی باشید و از هر نشانه ایی به معنای خاصی برسید و دنبال تعبیر باشید !از این شهید راه خود ابرازی !! یه نتیجه جالب میشه گرفت .....!!! نتیجه اخلاقی شما رو کاملا موافقم !! در ضمن بفرمائید چای ....!!