Monday, March 16, 2009

سکوت بره ها



Annette Bening





چندی پیش تیم دختران بدمینتون امریکا بدون دریافت اجازه ورود به جمهوری اسلامی دست از پا دراز تر از دوبی به خاک امریکای جهانخوار برگشت و بلافاصله هیئت عالیرتبه اسکار مستقیم از هالیوود به خاک جمهوری اسلامی استکبارستیز وارد و مورد استقبال اهالی سینما قرار گرفت ، در نظامی که ورود و خروج افراد متکی به اجازه و صلاحدید مراکز متعدد قدرت بوده و هست آیا ما مردم عادی این حق را داریم که بپرسیم این چه بازی وتیارتی است که سر ما مردم درمی آورید؟
نظامی که مبتنی بر ارزشهاست و از بام تا شام بر طبل اصولگرایی میکوبد و سینمای ارزشی ، نمایش ارزشی ، موسیقی ارزشی ، فوتبال ارزشی و زندگی ارزشی را تبلیغ میکند و در خصوصی ترین جنبه های زندگی روزمره ما دخالت کرده و اظهار نظر و ارائه طریق میکند ، نظامی که چکمه دختران را نشانه عدم عفاف آنها و باعث تحریک مردان مکتبی میداند و به خاطر پاسداری از ارزشها طرح امنیت اجتماعی را تشدید میکند ، حکومتی که ادعای ابرقدرتی داشته اما دختر پزشک را در همدان به جرم حرف زدن با نامزدش به منکرات جلب کرده و جسدش را تحویل خانواده اش میدهد چگونه است که به آنت بنینگ هنرپیشه فیلم زیبای آمریکایی ویزا میدهد ؟
این ارزشها چیستند و معنی و مفهوم آنها چیست ؟ مکتب انسان ساز چگونه مرامی است ؟ براستی این حضرات چه هدفی را دنبال میکنند ؟
سی سال است با حرکات ضد ونقیض مردم را گیج و سردرگم کرده اند از طرفی هیئت دعوت میکنند و از طرف دیگر خواستار عذر خواهی آن هیئت میشوند ، آیا میتوان باور کرد این هالیوودیان بدون هماهنگی با مراکز قدرت وارد این مملکت شده اند ؟ براستی چه کاسه ای زیر نیم کاسه است؟ مسئول بسیج بانوان گلشیفته فراهانی را باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی میداند ولی چند روز بعد شمقدری مشاور رئیس جمهور خواستار برگشت وی میشود
ارزشهای مورد نظر اینان چیست ؟ شخصی خواسته به میل خود لباس بپوشد و تکفیر میشود از طرفی آنت بنینگ با آن صحنه های آنچنانی فقط با یک روسری تمام گناهانش بخشوده میشود آیا محل جغرافیایی ارتکاب فعل حرام از نظر اینان در میزان مجازات مرتکب دخیل است ؟ یا اینها همه چرندیات و قصه بی بی گوزک است که برای شیره مالیدن بر سر ما از خودشان درست کرده اند ؟

من معتقدم هر انسانی حق انتخاب دارد ولی منظور از این همه دوگانگی چیست؟

شاید بتوان یک جواب ساده را یافت

منظور سکوت بره هاست ، از دیدگاه اینان مردم بره هستند و باید ساکت باشند این حضرات هستند که

تصمیم میگیرند که چه کسی حق دارد بیاید چه کسی حق ندارد تا گم شدن یک میلیارد دلار پول نفت در هیاهوی دیدار هیئت عالیرتبه هالیوودی گم شود







2 comments:

Anonymous said...

نوروز مبارک
لطفا در صورت امکان به این وبلاگ لینک دهید:
http://gerdab-internet.blogspot.com

این وبلاگ درباره شیوه جاسوسی رژیم اسلامی در اینترنت افشا گری کرده است.

mojtaba mostafavi said...

سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.