Friday, April 20, 2007

ناموس

مدتی است که اوضاع قمردرعقرب شده از یک طرف سگ دو زدن برای پیداکردن یک سقف که بتونی زیرش شب را به صبح برسانی از طرف دیگه مشکلات روزمره زندگی آدم را خسته و فرسوده میکند ولی بنظر من هیچ بلایی ازدروغ خانمانسوزتر نیست ام الفساد بیشتر بدبختی های ما ناشی از دروغ است که بحمدالله تعالی در آیین حنیف شیعه مجوز تقیه هم دارد دیروزداشتم دنبال خانه میگشتم که یک آشنای قدیمی را دیدم طبق معمول هنوز سلام و احوالپرسی نکرده بودیم که موبایلش زنگ زد ساعت حدود شش بعدازظهر درخیابان آشنای قدیمی ما به مخاطبش گفت عزیزم من اداره هستم بعد از کلی چاپلوسی و قربان صدقه رفتن و اینکه از شدت کار در حال موت است تلفن را قطع کرد من که سابقه این فرد را میدانستم چیزی نگفتم ولی خودش مثل اینکه شاهکار کرده توضیح داد زنش با بچه سه ساله اش رفته شهرستان و حضرت ایشان فرصت را غنیمت شمرده و به تفریحات سالم اسلامی که همان خانم بازی است مشغول شده میگفت منشی اداره در همین نزدیکی هازندگی میکنه ومطلقه است میرم خونه اش کمی صحبت کنیم
و از من خواست که این مسئله پیش خودمان بماند ازکی تا حالا صحبت کردن را به جای واژه سکس به کار میبرند من نمیدانم اما میدانم مرد زن داری که با یک بچه از نبود همسرش سواستفاده کرده و با یک زن دیگر عملیات انجام میدهد یک مرد فاحشه است من نه مصلح جامعه هستم نه کاری به مسائل خصوصی مردم دارم ولی این سوال را مطرح میکنم اگر زن همین مرد هم بخواهد با مرد دیگری روی هم بریزد و این مرد به رگ غیرتش بربخورد و زنش را کتک بزند جامعه چه عکس العملی باید نشان دهد؟
آیا شرافت و پاکدامنی مختص زنهاست ؟
متاسفانه مردان فاحشه از زنان فاحشه خطرناکترند چون لااقل زن فاحشه ادعای ناموس پرستی ندارد

3 comments:

Anonymous said...

new challenge of my pen

Anonymous said...

Hi My Friend,
I just moved to somewhere else, and I understand what you say. My distance with previous city is more than 3000 Km. I had to leave there for some reasons, anyway now I live with an old friend of those old days of Iranian Revolution. I have not seen him for about 20 years and he said me some stories about his past experience here in this country. I will never forget those stories, may be someday we publish our pastexperience in this side of world, in FREE IRAN.

Zohreh said...

سلام
..
تازه شروغ کردم به خوندن بلاگت.. باید راجع به این مساله بگم که ما مردان فاحشه بیش از زنان داریم
و بخصوص تو ایران که همه حریص شدن و مشکلات و درموندگی سکسی شون حسابی داره خفه شون میکنه
..
به خوبی حرفت رو میفهمم
..
برای جامعه ای که همه حقوق اولیه و ابتدایی رو از مرد ها و زن ها میگیره و عوضش به مردان حق زور گویی به زن رو می ده تا اونجا عقده هاش رو سر کسی دیگه خالی کنه ..از این بهتر نمی شه انتظار داشت
..
زن ها چه جور باید این سرخورده گی ها رو جبران کنند .. با اذیت کردن زنهای دیگه و پشتشون حرف در آوردن یا همین غقده ها رو سر بچه ها شون خالی کردن
..
چه آش شله قلمکاری
..
اون وقت همون بچه ها که بزرگ شدن این مورد دوباره انجام میشه و این چرخه همچنان ادامه دارد
..
واسه همینه که ما توایران مشکلات اجتماعی زیاد داریم که هیچوقت هم درست نمیشه
..
هر کسی باید از عوض کردن خودش شروغ کنه وگرنه این مشکلات همچنان ادامه داره
...
cheerz