Wednesday, July 18, 2007

سهمیه بندی نمی خواهیم


3 comments:

Anonymous said...

Please, I do not believe it. Peole vote to Ahmadinezhad, and then they say we do not like this government. We, Iranian, are not responsible people. They follow everything atomic Mullah's regim says, then they make joks. First we should criticize ourselves, then atomic Mullah's regim. As Shariati said, yes this situation is our fault, and now it is the time to fix it.

Anonymous said...

کارتن خواب جان . گمان کرده بودم نمیویسید که پینگ نمیفرمایید. البته پر بی راه هم نبود . گویا مجبور شده اید از سدهایی عبور کنید . به هر حال از سر زدن به کلبه تان حوشحالم . منتظر نوشته هاتتان و به امید روز که نوشته ها خبرهای خوش داشته باشند.
سبز باشید

Anonymous said...

سلام کارتن‌خواب عزیزم
این شعار خیلی جالب بود:)

توروخدا اون ای‌میلایی که می‌گی چی بوده که من ندیدم:(
هر روز اونقدر ای‌میل اسپم و غیر اسپم سرازیر می‌شه تو میل‌باکسم که گاهی گم می‌کنم ای‌میل‌های مهم رو. گاهی هم می‌ره تو اسپم و من دیوانه اسپم ها رو 100 تا 100 تا بدون نگاه کردن دیلیت می‌کنم. گاهی بعضی ای‌میل‌های مهم می‌ره تو اسپم..