Saturday, March 10, 2007

برگ بی درخت



گیسوشاکری وهادی خرسندی

چند سال پیش یکی از دوستان قدیمی که مدتهاست در سوئد زندگی می کند یک سی دی آورده بود از آثار گیسوشاکری من با شنیدن صدای ملکوتی گیسو به حدی تحت تاثیر قرار گرفتم که بقول قدما در وصف نگنجد و همان زمان ایمیلی برای گیسو زدم ولی انتظار جواب نداشتم تا اینکه حدود هفت هشت روز بعد جواب ایمیل مرا با مهر ومحبت داد یکی دو روز پیش ایمیلی از گیسو داشتم که در آن لینکی به اثر تازه اش برگ بی درخت بود ما همه گیسو را خواننده ای در سبک کلاسیک می شناسیم اما این بار گیسو مهارت و هنر خود را در اجرای این ترانه که متفاوت از سبک کلاسیک است بخوبی نشان داده است هنر این زن پیشرو ومبارز نیازی به تعریف امثال من ندارد بقول یکی از دوستان اگر گیسو به لس آنجلس میرفت به آنچنان شهرت و ثروتی میرسید که امثال فلانی وبهمانی در خواب هم نمی دیدند اما این زن مترقی در سوئد ماند و به جای ترویج ابتذال به مبارزه در راه آزادی پرداخت برایش آرزوی سلامتی و موفقیت بسیار دارم شعر ترانه برگ بی درخت از شاعر توانا شفیعی کدکنی و آهنگ از خود گیسو و تنظیم آهنگ از شاپور باستان سیر می باشد برای شنیدن این آهنگ اینجا را کلیک کنید

2 comments:

Anonymous said...

I like asgharagha.com, and I hope you guys have access to it in Iran. By the way, you did not mention anything in regard to teachers' protests, is something going wrong?

Anonymous said...

درود بر شما من به جز حمایت و احترام به حرکت معلمان چه چیزی دارم بگویم